netts

Punkspelning i fredags

Kategori: Musik

Ja ni läser rätt jag var på en punkkonsert i fredags. Det var rikitgt trevligt. Musiken var bra. Hm jag har börjat gilla punk så smått. Det har tagit lite tid kanske.
 
Förbandet i fredags var JJ and the Crowbar. De var ju bättre än vad jag hade förväntat mig. VIsserligen visst jag inte vilka de var när de började spela och sen när man får reda på vad gruppen heter så hade jag ändå inte hört talas om dem, men det var toppen.
 
Sen kom det bandet vi var där för att se och höra, det var gruppen ASTA KASK och de har ju hållt på i 40 år i år, de startade 1978. men de var ju helt fantstiskt bra. De är lite bättre än förbandet. Det var bara så bra.
 
Det var helt otroligt. Jag har insett att det är ju så mycket härligare att få uppleva musik live. Så mycket roligare och stämningen är så fantastist härlig. :D
 
Jag ångrar mig absolut inte att jag följde med älsklingen i fredags till Arbis. Jag är så glad över det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: