netts

Dropkick Murphys livestream på St Patricks day 2021

Kategori: Musik

I natt vid 00:00 Svensk tid hade Dropkick Murphys en Livestreamat St Patricks Day konsert. De befann sig i Boston. 
Det var riktigt bra spelning tycker jag. Så härlig att kunna få se och höra. 😊😊. Jag har verkligen saknad att kunna gå på konsert i verkligheten.
Men att det går att ordna så man kan se ett livestreamt konsert över datorn är så fantastiskt bra. Jag vet att det inte är samma sak men det är bra alternativ när det inte går på annat sätt. Så underbart att få höra musik som inte bara är på skiva, radio, spotiy eller youtube. 
 
Jag bjuder på några bilder här. Jag vet att det inte är bästa kvalitet men jag kunde inte få bättre just nu, jag hade en riktigt trevlig St patricks day. med bra musik, god mat och dryck. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: