netts

Första live match Fotboll

Kategori: Fotboll

Jag har bara sett fotboll på tv och då somnar jag ju bara hela tiden, men så var jag med min pojkvän på en fotbollsmatch mellan IFK Norrköping - AIK och vi stod i klacken. Vilken känsla säger jag bara.
 
Jag har ju aldrig sett fotboll live.
 
Som sagt jag försvann in i matchen. Jag kollade klockan efter ett tag i andra halvlek då stod det 60 min sen efter en stund då jag trodde det bara gått 5 min då stod klockan på tavlan på 78 min så tiden bara försvann.
 
Jag ångrar ingenting. Jag tycker fotboll ska upplevas live. Det är så mycket roligare och intressantare. Nu kanske jag hade tur med att det var en riktigt spännande match. Tros förlust för IFK Norrköping.
 
Det kommer att bli så att jag går på flera fotbollsmatcher för att jag tyckte att det var riktigt roligt, Ska försöka gå på minst en match med det lag jag håller på, vilket är IFK Göteborg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: