netts

Roslagens pride 2018

Kategori: Evenemang

Jag var i socitetsparken i Norrtälje idag, det var pridefest och pridparad. Jag ville visa att jag stöttar dem. Det var en riktigt trevlig dag. Jag gick med i paraden, som var hur trevlig som helst.
\n
 
\n
Det var första gången som jag gick med i en parad men det var inte sista gången. Festligheterna nere i parken både före och efter paraden var riktigt trevliga. Lite olika aktiviteter och uppträddanden. 

Några musikuppträdanden var det och så klart så var Tony Irving där också. Han bor ju här i Norrtälje. Han var rolig och bra. Det lilla jag hörde.
\n
 
\n
Det var supertrevligt men jag är helt slut och trött. Men det är på det där bra sättet. Jag har haft en bra dag. Ja gick med vänsterpartiet i paraden. Trevligt att inte gå själv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: