netts

Fotboll tele2 Arena

Kategori: Fotboll

I måndags var jag på fotboll på tele2 arena. Djurgårdens IF möte Ifk Göteborg. Jag är en IFK Göteborg supporter. Pojkvännen följde med även om han ej höll på nåt av just de lagen så gjorde han mig sällskap. Men vi stod inte i klacken.
Man behöver inte stå i klacken. Det funkade lika bra att sitta på läktaren en bit ifrån för min del, jag har lite svårt när det ska brännas av bengaler vilket gjordes från båda klackarna.
 
Det var en bra och spännande match trots att Göteborg förlorade. Visserligen vart jag besviken men det varade ej så länge.
 
Matchen slutade:
Djurgården IF - IFK Göteborg 1 - 0.
 
Det sprang inte iväg med mål som tur va. :) Fotboll live är så mycket bättre, tiden går så mycket fortare tycker jag än vad den gör när man tittar på tv. Även om fotboll på tv inte är så tråkigt heller längre. :D
 
Jag var inte alls så intresserad av fotboll längre tillbaka, jag somnade lätt och tyckte det var tråkigt. Sen när jag träffade min pojkvän och han förklarat vissa saker lite bättre så har intresset växt och blivit starkare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: