netts

Rob zombie på Gröna Lund tisdagen den 20 juni 2017:

Kategori: Musik

Jag hade ingen bra koll på vem han var och så. Jag hade lyssnat lite på Spotify och även youtube. Han är ju filmregissör. Så pojkvännen och jag hade sett en film han regisserat men annars inte hört så mycket om honom. Jag kanske inte tyckte om musiken så jättemycket innan. Men när jag fick höra och se honom live så ändrades allt. Det var ju helt otrolig. Fantastiskt bra tycker jag. Men det är ju alltid bättre live som min pojkvän för det mesta påpekar positivt. Jag är så nöjd att vi åkte in och lyssnade. Jag vill gärna se honom fler gånger live. Han var otroligt bra på scenen. Fantastiskt.

Jag ska försöka också att se flera av hans filmer som han regisserat. Han är inom genre Skräck i både film och musik vilket jag tycker är underbart för att det är min favoritgenre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: