netts

jag kommer att sakna Crucified Barbara väldigt mycket

Kategori: Musik

De har bestämt sig för att lägga ner gruppen, det tycker ja är riktigt tråkigt. Jag tycker att deras musik är fantastiskt bra. Men jag förstår dem och deras beslut när de inser att det inte funkar bra för dem längre som grupp. Men jag kommer att sakna dem så mycket,
 
Men jag är riktigt glad över att jag fick en chans att se dem en gång till på Skogsröjet förra året. Det var en kanonspelning. Deras scennärvaro var så fantastiskt bra. En av de bästa spelningarna jag sett. :D. Hade så gärna velat sett dem en gång till.
 
Jag hoppas att jag får se någon eller några av bandmedlemmarna igen på något sätt på scenen igen.
 
Tack för eran fantastiska musik. Kommer fortsätta lyssna på den även om ni inte kommer att göra mer musik tillsammans.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: