netts

Fotboll IK Frej mötte IFK Göteborg

Kategori: Fotboll

I går söndag vid 16:30 så var vi på fotboll på Skytteholms ip i Solna. Det var en spännande och intressant match men det var kallt att stå och titta på den men jag fastnar mer och mer för fotboll.
Det är så mycket roligare att se på live än på tv fast det kan vara intressant på tvn också. :D
 
Matchen mellan Ik Frej - Ifk Göteborg i svenska cupen slutade 1 - 1. Där med gick inte Göteborg vidare. Det slutade oavgjort mot Degerfors. De andra i gruppen vann sina matcher så.
 
Nu får de vänta på att Allsvenskan kommer igång och det gör den någon gång i mars har jag för mig det kan vara april med. Men det får vi se. :D.
 
Jag ångrar mig i alla fall inte att vi gick på fotbollen i går. Trots att det vart kallt. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: