netts

Frölunda - Briacon på tv i går/Örebro mot IFk Göteborg i Fotboll

Kategori: Ishockey

Jag såg på Frölunda i går när de spelade hemma i Scandinawium mot franska laget Briacon. Jag tycker att det var en bra och intressant match. De vann med 6 - 2. Kul. Det var i chl. Jag är glad att jag nu kan se på deras matcher på tv. Min önskan är egentligen är att få se dem på Scandinavium i Göteborg. Men har för det första inte råd med att åka dit. För det andra är det ju en bit att åka till Göteborg också.
 
Jag är inte så jätte intresserad av fotboll men jag håller på IFK Göteborg och jag såg första halvlek av deras match innan hockeyn och det var intressant.
Örebro - Ifk Göteborg 3 - 4.
Det vart rätt målrikt för att vara en fotbollsmatch tycker jag.
 
Kul för Göteborg. Vinst både i hockey och fotboll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: