netts

Ishockey: Djurgårdens if - Frölunda HC

Kategori: Ishockey

I går onsdag var jag och pojkvännen på hovet och kollade på SHL Matchen mellan Djurgården och Frölunda.  Frölunda krossade Djurgården på hemmaplan med 6 - 0.
 
Frölunda spelade otroligt bra tycker jag. Men det gjorde tyvärr inte Djurgården. Man undrade vad de höll på med. Det var den första Frölunda matchen jag sett live och jag vill se de mer live, det var så mycket roligare. Helt otroligt bra tycker jag.
 
Jag ångar mig inte överhuvudtaget att jag åkte på matchen. Jag är riktigt nöjd. Jag hoppas kunna gå på matchen mellan Brynäs - Frölunda den 15 november. Det är en lördag och de spelar vid 16:00 och dit är det ju inte så jättelångt att åka heller. Jag bara hoppas det skulle funka. Får se vad pojkvännen tycker om det när vi närmar oss den lördagen. Lätt positivt i alla fall när vi pratade om det.
 
Visst funkar det att se hockey på tv. Men den upplevs bäst live. Man önskar att man kunde åka på fler matcher med Frölunda men tyvärr så är det så att det är lite för långt att åka på vissa matcher. :(. Men jag hoppas någon gång kunna åka till Göteborg och se Frölunda live på Scandinavium.
 
Det är en av mina drömmar att kunna göra det. :D. För det vore en rikig upplevelse att se det laget man håller på, på hemmaplan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: