netts

Lördagen:

Kategori: Övriga

Vaknade vid niotiden. Ville bara ligga kvar och inte gå upp. Men vart tvungen till slut. Vart trött hela dagen. Har vart in till stan en sväng idag igen. Annars vart lugnt, Såg från halva andra perioden av ishockey matchen mellan Sverige Finland. Där matchen sluta 1 -3. Finland vann med två mål.

Sverige har vart dåliga. Förlorat sina matcher och hamnade sist. Ja de måste verkligen skärpa sig i matcher framöver.

Juniorerna de svenska vann över Finska juniorerna idag med 5 - 2. de var betyligt bättre idag. Får se hur det går för dem mot Ryssland. Man får hoppas på det bästa att de vinner mot dem också.

Jag har nu sett på filmen Da Vinci koden. Vars bok är skriven av Dan Brown. Jag har läst boken, Jag har sett film några gånger. Både boken och filmen är bra..

Jag har inget mer att säga just nu. Det var vad jag hade att berätta idag. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: