netts

Cup i dart "hemma" i Norrtälje

Kategori: Dart

I går eftermiddag/kväll var det cup i Norrtelje Dc lokaler. Det var mycket folk. Någonstans mellan 28 - 31 personer. Det var för min del lite mycket folk i våran lokal men det var ändå trevligt. Fast det gick inte så bra för mig, men för min älskling gick det bättre för. Även om det är på losersidan han kom på fjärde plats så kämpa han på bra och gjorde riktigt bra ifrån sig. Mycket bättre än mig. 
Det var ändå en trevlig kväll, Det ingick mat i igår också så det var tacobuffe som var riktigt gott. Man vart ordentligt mätt. Jag började känna mig slut och trött innan maten men det blev bättre en stund efter maten. Jag fick tillbaka mera ork ett tag.
Jag vart bara lite slut, Jag fick ont i kroppen. Det känns som träningsvärk precis i hela kroppen. Jag skrev några omångar, jag fick kasta några omgångar. Men det var också för min del mycket ansträngande att lyckas inte få panik och fly när det blir så mycket folk. Det är kämpigt. Det har blivit bättre tack vara min älskling, men när jag börjar bli trött och få ont så tar jag mig till det ställe i lokalen eööer platsen jag är där jag känner mig tryggast

Kommentarer


Kommentera inlägget här: